Friday, September 26, 2008

you may not come back again...

...taxi billig...nej tack jag cyklar...blev inte så mycket röja upp i röran igår...efter lite drygt en timma på gymmet blev jag tokigt hungrig...och varför inte ta en öl till maten...mötte upp med molle och marre på tempo...en öl senare begav vi oss mot volym...emma och holländare dök upp efter lite tjat=)...sen pidder...lite senare än jag hade tänkt hoppade jag på cykeln och for hem...trelig kväll, men tyvärr är det fortfarande kaos i lägenheten...det kommer fler gröna gubbar...idag blir det inflyttningsfest hos finaste fisen och jörgen...förhoppningsvis kommer nån av oss inse att man faktiskt inte kan flyga...det ska bli kul som tusan att se hur fint dom fått det i sitt nya hem...förövrigt är jag lite ledsen över utebliven dubbel mixed...men men...löv