Thursday, September 11, 2008

help me make a...

...ännu en dag i byen har passerat...har visserligen inte varit här så mycket utan spenderat den mesta tiden borta i den underbara hallen...blev tidig uppstigning även idag, frulle med perra och ecke, buss, inslagning med coolast i hallen, musik, inpromme och spel...första set försvann...kan man säga...spelade upp mej, men det räckte inte till...men...känns bra, nöjd...annars...annars är jag mest trött...nu både fysiskt och mentalt...semifinalen tog väldigt mycket av mina krafter...börjar kunna byen nu också...hemlängtan kommer smygande...som tur är får jag träffa mina finaste lite varje dag...imorn kommer D och E in hit och hälsar på...sen blir det ut på stan och äta...med mam och bror...ska bli härligt att få umgås lite bortanför by och arena...det behöver jag nu...börjar grina annars tror jag...vill till att ladda om nu för att köra ett sista ryck i lag...
Löv