Saturday, September 20, 2008

say hello and wave goodbye...


...uppe innan tuppen imorse för att hoppa på bussen som tog oss ut till arlanda...vaknade före klockan...av enorma smärtor i rygg/ben...har fortfarande inte gett med sej, men jag hoppas att jag vaknar upp imorn och är pigg och fräsch i kroppen...när vi kom till malmö möttes vi av bekanta ansikten...det var underbart att komma ut från flyget till det där...glada, vänliga ansikten...och underbart fina blommor...sara från tjejgruppen var på plats, riktigt kul!!!...dom finaste blommorna va såklart från mina AT-kollegor...i dom finaste färgerna...fick lift hem och hjälp att bära väskor...va lovely att öppna dörren till lägenheten och kliva in...ännu mer lovely var det att komma in i köket...bästaste, underbara helena!!! tack som fan!!! det blev jättebra, och jag blev rörd till tårar...gulle dej...nu får du snart komma hem till malmö så jag får träffa dej...

efter en kort stund vid teven blev det en liten nap...sen apoteket...sen plockade jag upp sushi...sen chill hemma...nu ska jag packa upp lite...Löv...