Tuesday, September 23, 2008

have I told you lately that I love you....

...efter jobbet hem, vila och så...sen tempo...lite sen men fick min mat ändå...öl med molle, emma, lisa och jörgen...och kärt återseende i form av jennie...i sällskap me chris...har haft en riktigt bra kväll...som ska följas av flera...kommer bli en underbar vecka...helt ok att va tillbaka på jobb...märker tydligt att fokus på pingisen tar ut sin rätt för nu kommer alla känslor och tankar tillbaka...måste landa lite i att va hemma, sen blir det nog bra...känner att det kan bli en toppenhöst det här...såklart med mycket tankar...mycker som finns inom mej, det har ju inte gått ett år än ens...ida blev det klart...baby-d kommer ner till födelsedagen...yääääääääyh...jag drömmer märkliga saker igen...igår natt sa pappa nåt sä jäkla roligt så jag vaknade av att jag asgarvade...det kändes så fint...jag önskar att han hade varit här nu...
själar säger aldrig adjö...