Monday, September 29, 2008

seems like in another world...

...idag, bara sådär, var låten borta...han hade det lite tufft och behövde nog lite ensamtid...men orolig blev jag...gick till gymmet för att leta...men icke...tog en löptur i parken...och där, ensam på en bänk, satt han...han va lite nere, lite låg eftersom han trodde att hon inte tyckte om honom längre...men jag plockade upp honom, pratade lite, men skickade sedan vidare honom till coolast i g-town...nu är han där...och jag tror att det är bra...han har det bra nu...för ett tag, borta från stan...
efter en lugn dag i lördags drog jag mej bort till emma...tilsammans med lalita...och sen debaser och ett par riktigt bra konserter...seg och trött gick jag hem i bra tid och sov länge igår...lite jobb, lite köp av mat, lite plock i lägenheten...dagen ida har bestått av jobb, träning, matlagning, prat och vila...strax är det dags att säga gonatt och hoppas på god sömn för att klara av lång dag imorn...heldag i landskrona...men först...lite samtal, lite musik, lite bok...löv