Wednesday, October 1, 2008

you dont know how good you are...

...hemma efter en lång dag, kvällen utvecklades till något jag inte riktigt trodde när jag gick till jobbet...men ingen uppoffring, bara en självklarhet...jag kom igång med dagen ganska sent efter en sömnlös natt, men fick gjort allt jag skulle...först tvätt, sen gym, sen jobb, sen stan, sen fifh...och sen en vända på umasområdet med vår vän molle...tråkigt att det ska behöva va som det är...men jag förstår verkligen känslan...men tillsammans ska vi minsann få rätt på det hela...så det så...
stötte på "hon" idag på stan...på shoppingrunda, gissar att det var en tröstrunda...man kan köpa sej glad, tillfälligt glad...men jag såg i ögonen på henne att allt inte är som det ska...dom brukar tindra så fint, nu såg dom ledsna ut...jag hoppas att "han" tar tag i det snart och slår henne en signal...och om allt går som det ska så är det ju bara ett par veckor kvar tills dom får träffas igen...kanske kan bilresan upp till sthlm få dom att prata ut lite...bara dom inte hånglar i baksätet, bläää...
idag hittade jag klänningen...THE klänning...synd att jag hann köpa den andra...men den kommer nog väl till pass nångång den med...nu har jag dragit igång projekt födelsedagspresent...om jag önskar mej en del av mam, en av sis, en av bro...så behöver jag inte lägga sååå mycket själv...för den kostar en hel jävla del...jaja, kanske har jag den i min garderob nästa vecka...det visar sej...vi får se...time will tell...snart kommer bilden, den underbara bilden, upp här på bloggen...en fantastiskt bra överraskning...nu tänkte jag se om det går att få nån sömn...skulle va rätt skönt...lång dag imorn...som kommer börja jättebra, med långpromenad och lunchdejt...sen tåg till landskrona för jobb där...löv