Saturday, October 11, 2008

right back along again...

...jag behöver mer tid...känns inte som att jag är i närheten av att hinna göra de saker jag vill just nu...mycket resande hit och dit...är hemma i limmared nu och det är helt underbart...men alla andra resor känns verkligen bara jobbiga...vill inget hellre än att komma igång med träningen ordentligt igen, men det hinns inte med...när jag är i malmö är det bara jobb som gäller...för att jag ska få gjort allt som inte blir gjort när jag är iväg...måste få ordning på allt så att träningen får plats i mitt liv igen...mår inte bra när den är frånvarande...påverkas enormt mycket av att inte kunna träna...
...jag började resan hem till limmared med en rejäl vurpa...det var länge sen nu så det var väl dags helt enkelt...minns barndomen och alla skrapsår...alltid på näsan, hakan och knogarna...denna gång är såren på händerna...jag vet inte riktigt vad som hände, men jag flög lite...och helt plötsligt låg jag på marken...mitt bland allt folk som sprang runt bland bussar och tåg för att hinna till jobbet...konstigt nog tyckte jag inte att det var jobbigt att ramla...hade det varit för ett år sedan hade jag grämt mej fortfarande och skämts som tusan...nu kände jag bara att det var...det var liksom helt ok att falla...en lättnad nästan...jag kunde bjuda på det...det var ju ändå fredag liksom...